**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

تماس تلفنی من..........

یکی زنگ زدبه من نذاشت من بگم الو...سریع گفت

سلام ....خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه های نازت خوبن؟؟؟؟؟؟؟اقات چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام برسون...خداحافظ...

من....؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

بچه های ناز....؟؟؟؟!!!!!!

اقام......؟؟؟؟؟؟؟!!!!!


من......

گوشی...

IQمن...

صبوری میکنم........


هرنفس گفتم این اخرخطه.................ولی قلبم گفت:

من صبورم....میمونم تابرگرده.............

دلیل تنهایی........



منم که تنهااااااااااااااااااااااااااااااا

ضددختراااااااااااااااا.........پسرابنظرید


دختراروول کنی میخوان چهاردست وپادنبال پسرابرن.......

ضدپسراااااااااااااااااااا..............دخترابنظرید


قیافه بچه فسقلی هاوقتی یه پسرمیبینن.....خخخخخخخخخ

به به ..........چه شعری..........

نمیدانم چه میخواهم خدایا                         به دنبال چه میگردم شب وروز

چه میجویدنگاه خسته من                         چراافسرده است این قلب پرسوز

زجمع اشنایان میگریزم                                به کنجی میخزم ارام وخاموش


بچه هااینم بقیه اش..........


بچه هاااااااااااااااااا.......شرمنده بقیه اش روننوشتم........... اینم سهم شما.......... 

ادامه مطلب ...

قرارنبود........ارتان وصحبت بادخترمغروره..............

واااااااااااااااااااااااایی بچه هابدویین.................این قسمت منودیوونه کرده نخونین ازدستتون میره.................خدایی خییییییییییییییلی قشنگه.............من کلادیوونه اش شدم................  ادامه مطلب ...

قرارنبود............ارتان وستاره...........

بچه هاسلام.......خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب........میخوام ادامه ی داستان روبراتون بنویسم.........راستی ممنون که ازوبلاگم بازدیدمیکنید.........البته.......اگه دوست داشتیدبرام نظربذاریدتابهتون سربزنم............ازهمتون ممنون........مرسی  ادامه مطلب ...

قرارنبود2

درابتداازخانوم هماپوراصفحانی بابت رمان قشنگشون تشکرمیکنم وازایشون برای پخش رمانشون به طریق دیگه اجازه میخوام
ودرادامه....
شماخواننده ی عزیز....این داستان اینقدرمنوجذب کردکه تغییرش دادم وبه خاطرش تمام رمان هایی که زیردستم بودرورهاکردم تااین داستان روبراتون بنویسم ...............پس بخونیدش.......باباپشیمون نمیشین.......نمیمیرین که........جون من.......فقط یه بار.......
ادامه مطلب ...