**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

مایه دار


الان فهمیدین من بچه مایه دارم


یابیشترتوضیح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

















خخخخخخخخخخخخخخخ...من اینطوری نبودم هاااااااااااااااا


اینطوری شدم




نظرات 10 + ارسال نظر

سلام

بهم سر بزن//

باشه حتما

اونوقت تو کدوم ماشین تو نشستی؟؟؟؟

زرده

رخ ماهی ، به قد سروی ، به دل نوری ، به تن جانی
خطـا گفتـــــــم ز من بگـــذر بــه از اینـی بــه از آنـــــــــی

بســان آیـــت رحــمت همــه لطفــــی همـــه مهــــــــری
بســان عهـد بــرنائی همــه شــوقــی ، همــه جـانـــــی

همــه چشمند در ایــن ره کـــــه بیننـد از تــو دیـــــــداری
همــــه گــــــوشند در این در کــــه آیـــد از تو فــــــرمانی

بـــــــرای عـــالمــــــــــی چـــــــون آفتــــاب عالم آرائــــی
چو گـــــردد نوبت من سخت گیـــــر و سست پیمانــــــی

پـــــریشـــــان حـــــالــــی دل را بپـــــرس از زلف دلبنــدت
که بهتـــــــر داند احــــــــوال پـــــــــــریشان را پریشانــــی

به نفس خاااااااااااااانومممممممممممممممممممممممممممم

فک کردم اسم مستعاره
والا تو این دوره زمونه اسم پسر و دخترم یکی شده
حالااااااااا فک نکنی من خنگمااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نه بابااین چه حرفیه.......بابام دریادوست داشته دیگهههههههههههه

ساناز 12 آبان 1394 ساعت 14:22 http://khodaaaaa79.blogfa.com

مرسی بابت تبریک

خواهش گلم

باران که می بارد :

یکی باید باشد که به تو زنگ بزند و بگوید چترت را برده ای ؟

یکی که نگرانت باشد حتی نگران اینکه زیر باران به این لطیفی خیس شوی …

یکی باید باشد که دست بکشد توی سرت و آب ها را کنار بزند …

اما چند وقتیست که باران دارد می بارد و کسی به من نگفته چترت را برده ای ؟

و کسی نبوده که دست بکشد توی موهایم …

اصلا همه ی اینها بهانه ایست که وقتی باران می بارد یکبار دیگر یاد تو بیفتم …

آآآآآآآآآآآآآآآآآه...چرایکی به من زنگ نمی زنه بگه چترتوبرده ای؟؟؟؟؟؟؟؟منم بگم نه اونم بگه ....ولش کن بارون شدیدنیس

خخخخخخخخخ بازم ما یه دوست (داداش ،خواهر) داشته باشیم پزشو بدیم
پس بچه تهرانیییییییی

وااااااااااااااااااااااااااا...معلوم که خواهر....یعنی تاحالاازاسمم نفهمیدی؟؟؟؟؟؟

ساناز 11 آبان 1394 ساعت 20:56 http://khodaaaaa79.blogfa.com

نه بابا؟؟؟

ارههههههههههه بابا

mohadese 11 آبان 1394 ساعت 19:37 http://saeed-bazmipour.blogfa.com/

خخخ نه بابا
در کل باحالیاااا

خودم مییییییییییییییییییییییییدونم

mohadese 11 آبان 1394 ساعت 19:23 http://saeed-bazmipour.blogfa.com/

وبت خیلی توپه
بازم سر بزن خوش حال میشم

چششششششششششششششششم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.