**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

قلب


همیشه سعی کن


یه قلب داشته باشی ایینه وزلال


مهم نیست بقیه  چی میگن...


مهم....


همون قلب زلالته









{تقدیم به کسایی که باشم سرمیزنن....نباشم می فهمن}

نظرات 12 + ارسال نظر

یادتان باشد،وقتی خورشید

میدرخشد،،،هرکسی میتواند

دوستتان داشته باشد!!!

در طوفان است که متوجه میشوید چه کسی واقعأ به شما علاقه دارد. . .!

اخ گفتی..........

خواهش میکنم عزیزم

عشق گاهی ناخوشایند است و گاهی دلپذیر

مثل سوت اشتباهِ داورانِ رشوه گیر…!

سلام دوست خوبم... خوبی فداتشم ممنون که فراموشم نمیکنی گلم

به سلام رفیق...معلومه فراموشت نمیکنم به من میگن تلاطم یاری نه تلاطم بی معرفت

مراقب آدمهای "آرام" زندگیتان باشید،
آنهایی که "گوش" میدهند،
دیرتر "غمگین" میشوند،
"سخت عصبانی" میشوند،
طولانی "دوستتان" دارند،
کم "عاشق" میشوند،
"مهربانی" را بلدند،"حواسشان" به شماست، ...
"درد" را به "جان" میگیرند تا شما را "نرنجانند"،...
آنها همانهایی هستند که اگر "دلشان بشکند"!
دیگر"نیستند"!
نه اینکه "کم" باشند
دیگر "نیستند. . .

چه قشنگ....

amir 9 آبان 1394 ساعت 16:09 http://amirghorbanzade20.blogfa.com

salam damet garm are vala
ama in roza harfe maghzeto gosh koni behtare chon del ham dige ghadimi shode
mes mohabat

اره دیگه

سوره 9 آبان 1394 ساعت 14:21 http://soure.blogfa.com

گل میخری ؟
برای من نیست ؟؟؟
خوب نباشه ........
همین که لباسهامون زیر یک آفتاب خشک میشه کافیه .....
دلخوشم به همین حماقت شیرین

مال توئه گلام...

معصومه 9 آبان 1394 ساعت 13:46 http://www.chakavack01.lineblog.ir

می گفت عا شقم , دوستش دارم و بدون او هیچم و برای او
زنده هستم
او رفت, تنها ماند ..زندگی کرد و معشوق را فراموش کرد
از او پرسیدم از عشق چه می دانی ؟ برایم از عشق بگو
گفت:عشق اتفاق است باید بنشینی تا بیفتد
گفت:عشق آسودگیست٫خیال است...خیالی خوش
گفت:ماندن است . فرو رفتن در خود است
گفت:خواستن و تملک است٫گرفتن است
گفت: عشق سادست٫همین جاست دم دست و دنیا پر شده از
عشقهای زود٫عشقهای ساده اینجایی و عشقهای نزدیک و لحظه ای
گفتم: تو عاشق نبودی و نیستی
گفتم:عشق یک ماجراست٫ماجرایی که باید آن را بسازی
گفتم:عشق درد است دردتولدی نو. عشق تولد است به دست
خویشتن
گفتم:عشق رفتن است عبور است٫نبودن است
گفتم:عشق جستجوست٫نرسیدن است٫نداشتن و بخشیدن است
گفتم:عشق درد است٫دیر است و سخت است
گفتم:عشق زیستن است از نوعی دیگر
به فکر فرو رفت و گفت عاشق نبوده ام
گفتم عشق راز است
راز بین من و توست ٫ بر ملا نمی شود و پایان نمی یابد
مگر به مرگ
...

بعضی وقتا, وقتایی که همه دور و برم هستن تازه بیشتر میفهمم که چقدر جات خالیه... بیشتر دلم برات تنگ میشه
آره
نمی شه فراموش کرد... نمی شه تمومش کرد
مهربان ترین دوست به من گفت: فکر می کنی چقدر در روز به تو فکر می کنه؟
گذشته رو ورق نزن... تمامش کن و به آینده فکر کن

چه قشنگ...

مریم 9 آبان 1394 ساعت 07:01 http://zendgishirinma.blogvs.com

سلام عزیزم بهت سر زدم وب زیبایی داری

مرسی خانومی...خوش اومدی

سلام تلاطم عزیزم،
خوبی؟؟
وااااااااااااای……من واقعا شرمنده م……
از خجالت آب شدم به خدا…

چه حرفیه خواهری...






شک ندارم که به معراج مرا خواهد برد

آن نمازم که به لبخندِ تو باطل شده است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.