**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

محض دیدن.... {قبرامام حسین بدون ضریح}

نظرات 5 + ارسال نظر
مهیا 14 مهر 1394 ساعت 19:32

فدا مدایش

صددرصد

سلام.واقعا خوش حال میشم میای وبلاگم.با تبادل لینک موافقی؟؟اگه موافقی بلینک منو بعد خبر بده تا لینک بشی.

بابا من همیشه میام سرمیزنم ....نظرم میزارم نمیدونم چراتاییدشون نمیکنی.....خبرت میکنم

ولی در جواب سوالت
خوب چون خودم غیر فعال کردم

چراااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه مطالب به این قشنگی بذارنظر بذاریم....

مرسی که اومدی
بازم بیا

حتما.................فکرکن رفیقمو ترک کنم...خخخخخخخخخخخخخخخخخ....میام چشم

ممنون به خاطر این عکسی که گذاشتی تلاطم جان .....روحمو شاد کردی
میتونم با اجازت کپی کنم تو وبم ؟

ببین کی اومده.!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخ بابامال تو....اینوگذاشتم واسه رفقایی مثل تودیگه.........

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.