**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

عجبااااااااااااااا

بچه هادقت کردین همه توپروفایل هاشون نوشتن اهل تهران

اخه دروغ میگن

حالابایکی شون الهیه قراربزار.......اگه اومد........

یااصن بگوخونتون کدوم منطقه است ....

دوساعت سکوت برقرارمیشه......صددرصد

ولی شمانگران سکوتش نباشید.....

خب شایدادرسشونو یادش رفته....

بیییییییییییییچاره....خب گم شده بچمون....

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه 11 مهر 1394 ساعت 17:59 http://atrinadalan.blogfa.com/

سلام....

ممنون از وبلاگ خوبتون... خوشحال میشم به من هم سر بزنید


من یه وب دیگه هم دارم http://adalanpic.blogfa.com/

دوست داشتی اینجا هم بیا و اگر با تبادل لینک موافقید لینک کنید و خبر بدید در هر دو وبلاگ لینکتون کنم...

آدرس اینستا :
Atrin_adalan
و
Adalan.pic1

سلاااااااااااااااااااااااام خییییییییییییییییلی خوش اومدی حتمامیام .....خبرت میکنم

.برا من ک پیش نبومده.ولی من خودم تهرانم.

بععععععععععععععععله....خب....یه همچین موردهااااااایی کم پیش میادخونتون کدوم منطقه اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.