**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

غدیرخم...........

عیدتوووووووووووووووووووووووون مباااااااااااااااااااااااارک


Image result for ‫عکس غدیرخم‬‎

نظرات 3 + ارسال نظر

گاهی اوقات ...
آدم دلش یک آشپزخانه آرام
یک استکان چای و ......
و مادرش را می خواهد ....!

اغااااااااااااااا...راست میگه...مامااااااااااااااااان ...من چااااااااااااااااااااایی....خخخخخخخخخخخخخخوش اومدی

ماهی قرمز این تنگ بلور

منتظر بود به دریا برسد...

بی خبر بود که خودخواهی من

آرزویش به فنا خواهد برد...

مرسی که اومدی.....بازبیامنم میام

هستی 10 مهر 1394 ساعت 20:31 http://hastinamvar.blogfa.com

دلم تنگ است این شبها

یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را

از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی

گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی

که دردم را تو می دانی . . .
.....................
سلام عزیزم ممنون که به وبم اومدی.وبت عالیه.موفق باشی

بازم میام توهم بازبیا......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.