**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

**********دوربرگردان**********

یه سری حرف اشنا........حالا.........چه تلخ..........چه شیرین..........

اتیش داری؟؟؟؟؟؟؟؟


خـــودکــشی کـــارِ آسونــیه. . .


 اگــه مــردی زنـــدگی کُـــن. . .


 ســـیگارش را مــی گــذارد زیــر لبــش و مـــی گــوید:


آتـــیش داری؟!


جــواب مــیدم:


تــوی جــیــبــم کــه نــه. . .
 

تـــو”دلــــم“چـــرا. . .


 بــه کــارت مــی آیــد؟؟؟

مرتضی


 رفته...




تنش خیلی وقته سرده...




ولی صداش هنوزگرم گرمه...





برای شادیه روحش...




یه صلوات...






بشنوتو اهم  ای خدا





چی بودگناهم ای خدا




       اه ای خداااااااااااا



نظررفیق

دوستان


بووووووووووس براهمتون


نظرات عالی بود

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟


خواهرای گلم


الان یعنی می خواین بگین من ناخون دارم.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟



یامثلاناخن مصنوعی دارم...؟؟؟؟؟؟؟؟



کدوم....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والا



بدههههههههههه....اینکارااز  یه دخمل بعیده







مایه دار


الان فهمیدین من بچه مایه دارم


یابیشترتوضیح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

















خخخخخخخخخخخخخخخ...من اینطوری نبودم هاااااااااااااااا


اینطوری شدم




ترکیب

سوتی های خنده دار ایرانی ها | www.pixnaz.info


اونوخ بگوکارنیس


مردم رونیگااااااااااااااااااااااا


اخریه که...........اخه چیه اون اخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایاتوبه

بافت انواع لباس

شمااقایون عزیز








تصمیم بگیرید


برید کاموا بخرید


 به مناسبت سال تولید ملی


که گذشت


لباساتونوخودتون ببافید...!...!...!



نیگاااااااااااایادبگیرید...به این میگن مردزندگی





بععععععععععععععععععععله


حالا توهمچین موقعیتی


هرچی هم بخوای طرفت روخفه کنی ...


فایده نداره... دعوا شوراه میندازه







هر طووووووووورکه شده

قلب


همیشه سعی کن


یه قلب داشته باشی ایینه وزلال


مهم نیست بقیه  چی میگن...


مهم....


همون قلب زلالته









{تقدیم به کسایی که باشم سرمیزنن....نباشم می فهمن}

جواب


کسی جواب رامی داندایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تغییرحال وهوا


بععععععععععععععععععععععله....البته...


مهم اینه مادربزرگ داشته باشی...


مهم نیست....سیاسی هم نبود...نبود

خداااااااااااااااااااااا


بنده:


اخه من چه جوری این همه راه تابهشت برم


خدا:


باشه بند ی من...روبال ملائک بشین


بنده:


نهههههههههههههه...میفتم...


خدا:


باشه بنده ی عزیز...بهت بال میدم


بنده:


نههههههههههههههههههههه....


اصن من خدایی مثه تونمیخوام...


تومنو دوست نداری...منم باهات قهرم


خدا:


نه من خیلی دوست دارم...باهام قهرنکن...




بنده ولی ...بی تفاوت دنبال گناه رفت... تاباخدالج کنه

ترکی زبان های عزیز

اهنگ وبم


تقدیم به


همه ترک های عزیزکشورم

یادرفیق

یک هفته نبودم...کسی فهمید...ایا؟؟؟

خب...

عاشوراروتسلیت میگم...حتی به کبوترای گنبداقا